„Bild”, najpopularniejszy dziennik wydawany w Europie oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje promocję w prasie i na portalu, a także prawo do prowadzenia transmisji z gal MMA.
KSW
(Konfrontacja Sztuk Walki) od 15 lat tworzy historię europejskiego MMA,
organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja
popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy.
W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji – KSW 39: Colosseum na PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano 57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii i Anglii. Transmisje z gal odbywają się już w ponad 45 krajach, a na platformach streamingowych, takich jak m.in. kswtv.com, wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów.
Obok
rozszerzania zasięgu na okołosportowe gałęzie biznesu, strategia
rozwoju KSW zakłada ekspansję na rynki zagraniczne. Gale w Irlandii oraz
Anglii każdorazowo kończyły się sukcesem, dlatego naturalnym krokiem
dla Federacji jest wejście na kolejne duże rynki. „Bild” będzie wspierać
KSW
w zakresie promocji organizowanych wydarzeń oraz popularyzacji dyscypliny sportowej, jaką jest MMA
w Niemczech. Wydarzenia KSW w 2019 r. będą transmitowane na platformie
medialnej bild.de. Pierwszy live-streaming można było obejrzeć już przy
okazji kwietniowej gali KSW 48 w Lublinie. Obie strony deklarują, że
liczą na długookresowe partnerstwo.
– „KSW
jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych
federacji na świecie. Każda organizowana przez nas gala przyciąga
publiczność liczoną w dziesiątkach tysięcy osób.
Kolejne miliony oglądają walki przed ekranami komputerów, telewizorów czy smartfonów.
Z sukcesem tworzymy historię MMA już od 15 lat, nasza dalsza strategia jest jasna: stawiamy na ekspansję zagraniczną. Dla
rozwoju KSW kluczowe znaczenie ma wzrost, ale także zrozumienie
współczesnego świata. Niemcy to ogromny rynek, który jest dla nas bardzo
interesujący. Rynek pełen pasjonatów i najlepszych sportowców MMA na
świecie. Niewątpliwie, „Bild” należy do liderów europejskiego rynku
mediów. Wspólnie będziemy dążyć do zmiany wizerunku MMA w Niemczech.
Moment podpisania umowy patronackiej będzie częścią historii tej
dyscypliny, rozwoju zarówno MMA, jak i KSW w Niemczech” – mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny i współwłaściciel KSW.
„Bild” to niemiecki dzienniki o charakterze sensacyjnym; najlepiej sprzedająca się gazeta w Europie oraz siedemnasta na świecie pod względem nakładu. Pierwsze wydanie gazety ukazało się 24 czerwca 1952 roku.
KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA – Mixed Martial Arts)
w Europie i jedna z największych na świecie. To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie. W
tym roku KSW obchodzi 15-lecie istnienia. Na 51 galach zorganizowanych
przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300
zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 440 000 fanów, a
każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce i dziesiątki
tysięcy w innych krajach globu.
Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:
- KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA
- KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych
- Puchar KSW – organizacja amatorskich zawodów MMA
- KSW Shop – oficjalna linia odzieżowa KSW
- KSW TV – oficjalna platforma streamingowa