

Organizacja UFC pozyskała nowego sponsora. Wartość umowy przekracza 100 milionów dolarów. Dana White w specjalnej informacji przekazał, że do grona sponsorów najlepszej ligi MMA na świecie ponownie dołączył koncern Anheuser-Busch, czyli producent piwa Bud Light.
Starsi fani gal organizacji UFC zapewne dobrze pamiętają sponsora, który reklamował swoje sztandarowe piwo w trakcie eventów UFC. Producent piwa Bud Light sponsorował najlepszą ligę MMA na świecie w latach 2008-2018. Teraz Anheuser-Busch ponownie dołączy do grona firm sponsorujących organizację UFC.
Umowa między firmą Anheuser-Busch, a organizacją UFC rozpocznie się 1 stycznia 2024 roku i będzie obowiązywała przez kilka najbliższych lat, a jej wartość wyniesie ponad 100 milionów dolarów. Parafowanie umowy z firmą produkującą piwa Bud Light oznacza, że z grona sponsorów UFC wypadnie Modelo.
Tak sprawę skomentował Dana White, dyrektor organizacji UFC:
„Z dumą mogę zaanonsować, że znów będziemy wspólnie robić biznes. Jest wiele powodów, dla których zdecydowałem się na ponowne nawiązanie współpracy z Anheuser-Busch i marką Bud Light, a jednym z nich jest fakt, że ta firma wyznaje podobne wartości co te, które są promowane i szanowane w UFC. Z niecierpliwością oczekuję nadchodzących lat.”
Organizacja UFC może się spodziewać bojkotu części fanów, na platformie X już pojawiły się pierwsze screeny sympatyków MMA, którzy podjęli rezygnację z subskrypcji Fight Pass i ESPN+. Wszystko przez kontrowersyjne reklamy emitowane przez producenta piwa w ostatnich latach.