

Martin Lewandowski udzielił wywiadu dziennikarce Agacie Ruszkowskiej z portalu NowyMarketing. Współwłaściciel federacji KSW opowiedział o współpracy z Viaplay, a także o planach KSW na 2023 rok. Szef KSW zdradził także zasięgi osiągane przez federację w social mediach, a także zapowiedział porównał KSW do konkurencji w kraju.
Martin Lewandowski, współwłaściciel federacji KSW odpowiedział na kilka pytań Agaty Ruszkowskiej, dziennikarki portalu NowyMarketing. Szef KSW wypowiedział się między innymi na temat współpracy z platformą Viaplay.
„Gala KSW 77 była jedną z trzech najlepiej oglądanych gal w historii KSW. Co więcej, była najchętniej wybieraną transmisją sportową w historii polskiego Viaplay. Wspólnie z naszym partnerem udało nam się pobić rekord pod względem oglądalności – m.in. przebiliśmy pojedynki na szczycie Premier League, czy mecz Borusii Dortmund z Bayernem Monachium. Viaplay nie tylko zanotował historyczny wynik oglądalności, ale także pozyskał nowych subskrybentów platformy. Dlatego otwarcie mówimy o spektakularnym zakończeniu roku. Docieramy do kibiców w 11 krajach, a 12 gal spowodowało, że staliśmy się wręcz sportową ligą MMA i podkreśliliśmy jeszcze mocniej pozycję lidera na rynku.„
Później Martin powiedział jak ważne było zaadoptowanie się do nowych po-covidowych realiów:
„W kontekście biznesowym, był to pierwszy rok po pandemii, dostosowania się do zmiennych realiów, ale przede wszystkim współpracy strategicznej z Viaplay. Wprowadziliśmy, po raz pierwszy w historii Federacji, nowy model organizacji 12 gal w roku. Ponadto, przedłużyliśmy umowę sponsoringową z głównym sponsorem Fortuna Zakłady Bukmacherskie na kolejne lata”
Szef federacji KSW zdradził także jak wyglądają zasięgi w social mediach:
„Jesteśmy również tam, gdzie jest nasza publika – stawiamy na różne kanały dotarcia, m.in. na TikToku przebiliśmy już 300k obserwujących, na Instagramie mamy średnio około 20 milionów wyświetleń miesięcznie, a na Facebooku średnio około 8 mln zasięgu miesięcznie z poziomu unikalnych kont.”
Jak Lewandowski ocenia pozycję KSW na rynku MMA w Polsce i Europie? Martin stawia sprawę jasno:
„jesteśmy na kompletnie innym poziomie – dużo dalej i wyżej niż jakakolwiek konkurencja. KSW to najdłużej działająca w Europie organizacja MMA. Jesteśmy pionierami MMA w Polsce, zarówno w zakresie sportowym, jak i zaplecza organizacyjnego – poziom organizacji gal, certyfikowani sędziowie, lekarze.”
Pełną rozmowę z Martinem Lewandowskim znajdziecie na portalu NowyMarketing.pl, zachęcamy do zapoznania się z treścią.