kghm polska miedź sponsor

KGHM Polska Miedź sponsorem Drugich Mistrzostw MMA Polska 2021

Bartosz Sobczak
0
Opublikowano: 12 października 2021
KGHM Polska Miedź S.A., jeden z największych światowych producentów miedzi i srebra oraz Stowarzyszenie MMA Polska rozpoczęły współpracę.

Firma KGHM Polska Miedź została sponsorem drugiego turniej z cyklu Mistrzostw MMA Polska.  Wydarzenie odbędzie się 30 października w Gliwicach i zostanie zorganizowany w małej hali Areny Gliwice przy ul. Akademickiej 50.

KGHM należy do grona największych światowych producentów miedzi i srebra. Oprócz miedzi i srebra KGHM wydobywa także molibden, nikiel, złoto, pallad i platynę oraz wytwarza ren. Aktywa produkcyjne KGHM są usytuowane na trzech kontynentach. Podstawowe zakłady produkcyjne firmy są zlokalizowane w Polsce. Grupa KGHM zatrudnia ponad 34 000 pracowników.

Wierzymy, że przyszłość jest z miedzi! Miedź jest trwała, odporna na rdzę, doskonale przewodzi ciepło i elektryczność. To surowiec niezbędny w fotowoltaice, energetyce wiatrowej, przemyśle motoryzacyjnym, medycynie oraz innych gałęziach nowoczesnego przemysłu. KGHM Polska Miedź S.A. to Odkrywca – Gigant – Wizjoner. Działalność wydobywczą i przetwórczą prowadzimy od 60 lat, będąc w niej globalnym liderem. Z pasją i wizją budujemy potęgę KGHM na całym świecie.

O Stowarzyszeniu MMA Polska:Stowarzyszenie MMA Polska jest pierwszą w Polsce organizacją powołaną do reprezentowania środowiska mieszanych sztuk walki w mediach i w debacie publicznej. Dba o wizerunek MMA, edukuje młodzież, szkoli zawodników i trenerów, dba o bezpieczeństwo sportowej rywalizacji, zajmuje się promocją i rozwojem amatorskiego MMA. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie jest zrzeszone w strukturach światowego związku – International Mixed Martial Arts Federation. Powołuje oficjalną kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje krajowe platformy do sportowej rywalizacji. Organizacja łączy współpracę sektora organizacji pozarządowych, środowisk naukowych, klubów sportowych, grup biznesowych i środowisk medialnych.
Zostaw ocenę
0
0